Her hos Haveisten ved vi, at det virkelig kribler i fingrene for at komme i gang, når man først har afgivet sin bestilling, og derfor gør vi vores ypperste for at afsende din ordre indenfor en til to hverdage. Leveringstiden med GLS i DK er typisk 1-2 hverdage for pakker. Er en vare blevet udsolgt, kontakter vi dig, så du ved, at ordren bliver forsinket og evt. kan annulleres, hvis du ikke vil vente.
Danmark
Fri fragt til pakkeshop eller hjem: Opnår du ved køb over hhv. kr. 300,- til pakkeshop og 600,- kr. til hjem (efter eventuelle rabatter er fratrukket).
Køber du for under 300 kr. koster det kun fra 49 kr. at få sendt.
Vær opmærksom på, at pakken bliver taget med til pakkeshop, hvis der ikke er nogen hjemme på adressen ved aflevering, medmindre du har en flexaftale.
Du kan også vælge levering til arbejdsplads med GLS - det koster 49 kr. og bliver leveret mellem 8-16. Er der ingen tilstede, bliver pakken taget med i pakkeshop. Denne leveringsmetode anbefaler vi til vores erhvervskunder.
EU-lande
Pakker til de fleste EU-lande er normalt fremme i løbet af en uge.
Sendes som pakkepost med trackingnummer. 250 dkr.
******************************************************************************************************
Uafhentet pakke: Hvis du ikke får afhentet din pakke på pakkeshoppen/posthuset/døgnboksen inden for afhentningsdatoen, eller den ikke kan leveres, sendes din pakke retur til os. Herefter vil vi kontakte dig, for at finde ud af, om du vil fortryde købet eller have dine varer gensendt. Fortryder du købet, får du pengene retur for dine varer, men ikke for returfragten.
Gave: Er købet en gave og skal vi levere til en anden adresse end din, så skal du bare give os besked, så vedlægger vi ikke fakturaen i pakken.
Udebleven forsendelse: Såfremt du ikke modtager dine varer senest 3 dage fra oplysning om afsendelse fra os, bedes du sende os en mail, hvori du oplyser dit ordrenummer og din adresse, så vi kan tjekke at adressen på ordren er korrekt, og undersøge hvad der evt. er hændt din ordre. Vi vil derpå sende en ny forsendelse til dig, hvis vi formoder, at første forsendelse er gået tabt. Hvis vi modtager forsendelsen retur på grund af forkert adresse, ubekendt på adressen eller lign. hæfter du som køber selv for de fragtomkostninger, der opstår som følge af, at vi må gensende varen til dig.
Ved fejl, mangler eller evt. udebleven leverance bedes henvendelse rettet til: info@haveisten.dk
******************************************************************************************************
Haveisten leverer frø til: Danmark og EU-lande. Vi tilbyder desværre ikke at sælge til Færøerne, Island, Grønland og ikke-EU-lande
Opdateret 14.11.2024